poniedziałek, 21 września 2009

żałoba narodowa

no i udało się. gratuluję komuś wytrwałości i zacięcia. od dziś hokus pokus będzie zamknięty. to potrwa około dwóch miesięcy. niestety. mam nadzieję, że będziecie o nas pamiętali i wrócicie za ten czas.
na razie zapraszam Was wszystkich na dobrą zabawę do art caffe. dla tych którzy nie wiedzą, ważna informacja - art caffe mieści się na tym samym podwórku. tu też możecie napić się dobrego drina i piwka. zapraszam!!!

a ja nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. teraz czas na mnie. podejmuję walkę i uwierzcie, sąsiedzi będą z rozrzewnieniem wspominać czasy, kiedy to na podwórku było cicho i spokojnie. ha!!!

13 komentarzy:

  1. co się stało????!!!!???

    adamskaga

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu?? dziś nie 1 kwietnia !!!!

    p.sz.

    OdpowiedzUsuń
  3. To dokąd bedziemy chodzić w sobotnie wieczory???
    Będziemy czekać cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak homofoby zacieraja rece z radosci

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję Wam za wyrozumiałość. staję na głowie żeby jak najszybciej ruszyć od nowa. dajcie mi jeszcze chwilę.
    buziaki. pozdrawiam Was bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś!!!
    Damy sobie radę i z tym. Ponoć sukces rodzi się w bólach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! No, nie sądziłam, ze im się uda Was zamknąć:((( Ale mam nadzieję, że to faktycznie tylko chwilowe i pokonacie wszelkie przeszkody. Przeciez ja jeszcze nie zdążyłam nawet raz w "Hokusie" narozrabiać...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba czekac. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapr. ludzi do art cafe a moze przedluzycie godz otwarcia , fajny by był biforek w art cafe

    OdpowiedzUsuń
  10. kochani!!! w art zawsze jesteście mile widziani. zapraszam wszystkich bardzo serdecznie. bedziemy otwarci dłużej jeśli tylko będzie taka potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  11. :) to gdzie dziś spotkanie wieczorne przy piwku?

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja mam takie pytanie: czy jesli bylaby wystarczajaca liczbe chetnych osob na calonocne ogladanie filmow badz cos w tym stylu, to czy by ten pomysl przeszedl? bo w sumie to byla fajna sprawa w hokus, tylko szkoda, ze sie nie rozkrecila.

    Dav.

    OdpowiedzUsuń

hm...