wtorek, 25 sierpnia 2009

nagi.pl

odwiedziłam dziś nagi.blog.pl i poczytałam, dopisałam komentarz i chciałabym podziękować komuś za reklamę, niestety nie wiem komu. ale bardzo dziękuję.
i przypominam, że hokus pokus hula już od poniedziałku do niedzieli od 20.00 do 6.00 rano.


poza tym mieliśmy wizytę pijanych sąsiadów, którzy usiłowali zastraszyć naszą obsługę, grożąc, czego to z nimi nie zrobią itd., Krystian i Asia okazali się jednak trzeźwo myślącą ekipą, wcisnęli guzik, w przeciągu trzech minut była na miejscu zwarta ekipa rosłych i silnych młodzieńców (Boże!!! czemu mnie nie było!), którzy natychmiast obezwładnili i wynieśli intruzów.
dlatego podkreślam. to miejsce jest bezpieczne. nikomu nic nie grozi, nawet wtedy, kiedy z Grubym jesteśmy już w domu.

2 komentarze:

  1. hmm z początku była trochę napięta sytuacja, z czego zacząłem prowadzić z nimi rozmowę, gdzie w mieyczasie poprosiłem Asie o to, żeby klikneła w guziczek. I tak sie stało. Rozmowa trwała a do środka weszło dwóch potężnych mężczyzn (musieli wejśc bokiem by se w nich zmieścić :)). Chwilę później nastał spokój. "Kto tam?!"

    OdpowiedzUsuń
  2. za trzeźwość myślenia należy pogratulować ! Agnieszko i Marcinie przepraszam że nie byłem w sobotę ale nadrobimy stratę :-)

    OdpowiedzUsuń

hm...