środa, 14 lipca 2010

corona

już jutro zapraszamy na wielką promocję corony. zapewniamy super zabawę, dobrą muzykę i... nasze towarzystwo ;) promocję rozpoczynamy już jutro, a potrwa aż do niedzieli. weekend z coroną. zapraszamy.
a poza tym czekamy na nowego obywatela Łodzi, czyli córkę Gosi i Michała, która wcale nie ma ochoty wykluć się na świat. trzymamy mocno kciuki!!!
poza tym proza życia. praca, dom, dom, praca i upał. ale wczoraj było bardzo przyjemnie podczas wieczornego deszczyku. wyszliśmy z grubym przed domek, żeby pooddychać świeżym powietrzem. polecam.
a w nocy gruby dostał dziwnego sms, o treści "hej, tu aga pawlicka, mam problem z autem jeśli masz chwilę, to zadzwoń do mnie". ciekawe, bo leżałam obok niego, czytałam książkę i żadnego problemu nie miałam. tym bardziej z autem. pozdrawiamy nadawcę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

hm...