wtorek, 22 czerwca 2010

małe zmiany

prania ciąg dalszy. jeszcze mi się nie znudziło, poza tym jeszcze nie odgruzowałam łazienki :)
dziś mam jednak w planach, poza oczywiście praniem, zrobić dżemy truskawkowe. owoców jest tak dużo, że nie jesteśmy w stanie tego przejeść. tak wiec postanowiłam trochę po kucharzyć. zobaczymy co mi z tego wyjdzie.
a w art caffe małe zmiany. Grzesiu nie pracuje już z nami, mam jednak nadzieję, że pozostanie naszym wiernym fanem. chciałabym również poinformować, że nie został wyrzucony ani zwolniony. postanowiliśmy się rozstać ponieważ Grzesiu ma swoje plany do zrealizowania. ale o tym cicho sza ;) trzymamy kciuki.
w art caffe nic się nie zmieni. zapraszamy więc wszystkich serdecznie, Grzesia również.

2 komentarze:

  1. cubart (Łódzkie Misie)24 czerwca 2010 10:51

    a my sie wybieramy w sobote do Art Cafe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, będziemy dmuchać cztery świeczki :) będzie nam bardzo miło, że w tym dniu będziecie z nami. serdecznie zapraszamy!!!

    OdpowiedzUsuń

hm...